Vineri, restaurantele din Texas s-au redeschis, iar clienții au dat buzna să recupereze timpul pe care l-au pierdut cât s-au aflat la izolare.
Pentru patronul restaurantului Frog & The Bull, din Austin, a avut parte de o surpriză de proporții chiar din partea primului său client.
Proprietarul David Fernandez a așteptat câteva săptămâni să redeschidă restaurantul, odată cu ridicarea restricțiilor impuse din cauza pandemiei de coronavirus.
Un bărbat și familia sa, clienți fideli ai locului, au fost printre primii care s-au așezat vineri la masă și au făcut o comandă consistentă. Nota de plată a ajuns la o sumă mare, de 337 de dolari. Când a primit nota, clientul i-a cerut ospătarului să-i încaseze dublul sumei din bon.
Ospătarul, Josh Pikoff, de 18 ani, nu a primit niciodată o astfel de solicitare, așa că i-a cerut ajutor lui Fernandez. „A spus să încaseze dublul sumei și am întrebat: Ești sigur?. Iar el a spus că da”, spune proprietarul.
Dar nota actualizată nu a fost deajuns. Clientul a adăugat un bacșiș de 300 de dolari pentru Pikoff și încă 1.000 de dolari „pentru casă”, așa cum se vede în fotografia bonului. În final, totalul plătit a fost de 2.029 dolari.
„La început am fost șocat pentru că nu am înțeles de ce a dat atât de mulți bani”, a declarat Pikoff pentru CNN. „Dar el a spus că este extrem de recunoscător că am deschis și ne-am pus în pericol pentru a servi comunitatea.”
Frog & The Bull, un restaurant de inspirație iberică, s-a deschis cu cinci luni înainte de pandemie. Ca majoritatea restaurantelor din SUA, a fost lovit puternic din cauza crizei, iar Fernandez a fost nevoit să-și concedieze majoritatea angajaților.
Personalul redus a încercat să susțină afacerea cu livrări la domiciliu. Dar impulsul pe care l-a câștigat restaurantul în primele sale cinci luni s-a pierdut, iar Fernandez a spus că el și angajații „luptau pentru supraviețuire”.